20 Ocak 2013 Pazar

Yıllar Koydu Adımı (Düet Kalibre) - Major Es


Terapi verse:

Küçükken annemin elini tutup sokakta yürürken
kapsonlu ve bol pantolonlu adamlar görürdüm
annem onlardan uzak durmam gerektigini söylerdi
bende eline sikica sarilip daha hizli yürürdüm

dün sabah erken kalktim saatlerce aynaya baktim
küçüklügüm aklima geldi ve eski günleri hatirladim
sanirim artik bende o adamlardan biriyim
sen istemezdin anne biliyorum beni böyle görmek istemezdin

artik ben bir sokaktan geçerken çocuklar bana bakiyor
eminim hayallerinde benim gibi biri olmak yok
geeleri sokaklardaki insanlari korkutur oldum
resmen kimisi için serseri kimisi için bir yolsuzum

aileme karsiydim fakat dostlar kaçirdi tadimi
galiba buldum artik o hayalimdeki kadini
onlar degil kaderimi yollar çizdi sanirim
yasadiklarim beni böyle yapti yillar koydu adimi


Nakarat (major es):

bulutlari boyadim rengarenk onlar mutlu bense korkmaktayim!
dert insani yokluga götüren rahvan attir bense varmaktayim!


Rapsodi verse:

gözümün önünde gelisen binlerce saçmalik
ve bu yüzdendir ki rap yapmaya basladik
karmasik duygularin kavgasi içimdeyken
yaptigimiz eylemler sokaklara tasindi

asindi odamin duvarlari yedigi yumruklardan
basimda bir çok sorun var yoruldum ugrasmaktan
yarisanlar oldu hayat için bosuna dolasanlar
hepsi bostu benim için nafile haykirislar

kafiyeler kagidi doldururken donuktu bakislarim
ve saatlerim oldu kendimle çatistigim
karanlik sokaklarda karamsar düsünceler
ben sokakta yürürken hiç kimse gülümsemez

hayata ilk adimimdi duvardaki yazilarim
hayat o kadar sikici ki adrenalin arardim
ve ben beni arardim digerleri yalandi
girdigim bir çok kavgayi rapsodi kazandi

Nakarat (major es):

bulutlari boyadim rengarenk onlar mutlu bense korkmaktayim!
dert insani yokluga götüren rahvan attir bense varmaktayim!


Major es verse:

hep hisimla kalkar hep kisimla donar üsürdüm
nefes alisim ticariyken kafami hepten üsüttüm
her özledigim an gibiydin ordan oraya kavustum
hayallerimi uçururken gerçeklerimi düsürdüm

tövbe kat-i yalan yok ve halden hale hicretim
bes kurusluk huzur için uzar gönül menzilim
hissedarim hilekar sirtim bos ve duvarsiz
suya saldim yaslari ve susadikça çöle vardim

bugün farkli handayim yarinsa baya farkliyim
tenhadir parklarim ve kirik salincaklarim
kim benimle kim degil? terazimde tartarim
çizebildigim tek resimdir hatirayi varligim

ismin güzel kelamdir ki kelam bana mukaddes
varabilecegim en büyük mükafatimdir firdevs
kendi sorun batagimda yönsüzüm ve kaptanim
düsledikçe düsmekte tüm ömür yapraklarim

ataklarim sonlarinda ver beynime narkoz
aleyhimde davranislar, yoktur elde koz
kaldir sende yerden yukari, rapim gögün altinda
benim ismim özümdür! sevmesen de hatirla..


Nakarat (major es):

bulutlari boyadim rengarenk onlar mutlu bense korkmaktayim!
dert insani yokluga götüren rahvan attir bense varmaktayim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder