26 Ocak 2013 Cumartesi

Sen İstersen - Mafsal


(Nakarat x2)
Yeralti hiphoplari anlatilir mi o zaman anlarsin
Rapin over mi game over mi
Metalci ne kadar metalciyse
Bir rapci de bir o kadar ametalci

Eminim raplerimde gizli özne olmak istemezsin
Gerçekten sinirlenseydim öyle disslemezdim
Bos kagitlari doldurup öyle beklemezdik
Birak sarkiyi kayit almaniza müsade etmezdik

Beni ilgilendirmiyor Los Angeles çeteleri
Yani cripler bloodlar east coast yada west coast
Tek düzenli düzenleri bir hamlede boz
Ama gelen gider hersekilde yine biziz boss

Sen istersen yazarim istedigin her konuda
Kazanani yolun sonunda yakalayip
Yanina kalani alip yanina varip
Ben istersem kalirim disslersen ayip

Ben istersem yazarim istedigim her konuda
Yalanini yolun sonunda ayiklayip
Yanina kalani alip onun yanina varip
Sen istersen yakarim istersen yakip

(Nakarat x2)
Yer alti hiphoplari anlatilir mi o zaman anlarsin

Rapin over mi game over mi
Metalci ne kadar metalciyse
Bir rapci de bir o kadar ametalci

Bak yine sana yazdim herkes gibi
Her parçada sen olmasanda herkes bilir
Bu isi ben bilmiyorum herkes piri
Ama mafsi hersekilde tek ve merkez teami

Yalan varsa yazsin haberi problemim degil
Mafsaldan önce ugur önce bunu böyle bilin
Biz degismedik degismiycez hiçbir zaman
Hep anlattik anlaticaz gerekse rhyme yapmadan

Bizim tayfayi yalan etmekmi hemde bensiz
Su an Küba'da olan Tupac kadar ihtimalsiz
Bizi sevmeyen herkes için (herkes için)
Bütün müzik dallarina hiphop girsin

Söylediklerim hep anlasilsin istemem
Bilmedigimi bildigimden anlat
Devir degistikçe vites attim yukari
Sen istersen kaçarim istersen kaçik

Sözlerimde karmasiklik istemem yoo
Battle yapmak için battle yapmiyorsam öyle
Istemeyen dinlemesin dinlemiyo zaten
Ben istersem yazarim istersem.

(Nakarat)
Yer alti hiphoplari anlatilir mi o zaman anlarsin
Rapin over mi game over mi
Metalci ne kadar metalciyse
Bir rapci de bir o kadar ametalci.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder