21 Ocak 2013 Pazartesi

Sana Bulaşmamam Gerek (Ft. Emre Keskin) - Major Es


Emre Keskin Verse:

bu sehir dar bana derdimi anlayan
bir hatun olsa belki giderdim uzaklara
sildigin bu adam bakmadan ardina
gider eger umursarsan gelirsin mezarima

hüzün kaplayan her yerim agriyor bak ben seni
özledim de neredesin ya gökkusaginin resmini
çizdi kalbim tertemiz ve her zaman içimdesin
bitirdim demistim de resmediyorum seni

kafam bu aralar bozuk biraz
sana bulasmamam gerek git uzatmadan
gelme yanima kapkara kabuslarim hayata

Emre Keskin Verse:

bu sehir dar bana derdimi anlayan
bir hatun olsa belki giderdim uzaklara
sildigin bu adam bakmadan ardina
gider eger umursarsan gelirsin mezarima

hüzün kaplayan her yerim agriyor bak ben seni
özledim de neredesin ya gökkusaginin resmini
çizdi kalbim tertemiz ve her zaman içimdesin
bitirdim demistim de resmediyorum seni

kafam bu aralar bozuk biraz
sana bulasmamam gerek git uzatmadan
gelme yanima kapkara kabuslarim hayata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder