1 Ocak 2013 Salı

Reçete - Cash Flow


DJ ÇAGDAS;

Sevgiler saygilar hepinize benden beyler bayanlar
Anlayanlar anlar Geride kalanlar pas tuttu sayfalar
Tayfalar alev alev yanar 35 derecede bayilanlar
Kafiyelerle sayilanlar Bati yakasindan müjdem var
Sahnede ben ve hileli zar Aydinliklara yakilan far
Varlar yoklar arasinda Kaybolacaklar
karabatakliklara atilanlar Sadece hatiralar ve anilar
Satilan zarlar gibi karanlik Ama dibi görünmüyor bu kuyunun
Boyunun dörtte biri belli
Ebedi karanliklara elli kulaç Atmaniz gerek
Sekerek geçerek her yolu denemek Rakibi elemek ne demektir?
Söyleyin bakalim kim kimi Nerede düzdü?
Gece gündüzdü beatler gözümüzdü Rapler sözümüzdü
Özümüzdü Izmir Rap Stili
vuracak fitili bornovadan Buraya ugramadan geçemezsin
Bu ritmi ezemezsin Krallarin gelsin gitsin farketmez
rap affetmez bunu bil silahini sil Kesilir dil
dirilir mezardan hortlar üstad tupac
Anlamadiysan Sus lan çirak!

[Nakarat]
Suçum nedir söyle bakalim
Böyle akalim kancayi takalim
Fark atalim her gecede
Yani her hecede Izmir verdi reçete
Rapler peçete kagidina yazili
Bedenime kazili Akilla zarar veren
Ortami geren delen Eline veren kisi yine ben

VOLKAN;

Dünya raple mahser bizle Haketsen de farketsen de
Rap bizim tadimiz Tek kalsak da bizim oldu hep yanlisimiz
Hakkimiz var insanlara Devr-i devran geldi hep dar
Ne kadar ugrasanlar varsa da Onlar kazanamamislar
Ruhum birbirine çok baskin Ne kadar ugrassam da kurtulamazdim
Aklim hep karisik Kendimle hep barisik olmak için Çalistim
rahat yasamaya ben alistim Gerçekleri kaldiramazdim Yapamazdim madalyonun ters yüzü bu
Ne kadar ugrassanda sen kaçamazsin
Böyle davranamazsin Megoloman aciz bir insan olamazsin
Hep daldan dala hep konamazsin
Kendini kendinde bulamazsin Yol alamazsin
alirim sanirsin Yanilirsin,açliktan bayilirsin Zor ayilirsin
Kendine bir dost bulamazsin bu gidisle
Bu düsünce bu kafayla ayni yerde sayacaksin
Aklin basina belki gelir Belki gelmez ama
Ahirette degil hayattayken yanacaksin!

Nakarat
Suçum nedir söyle bakalim
Böyle akalim kancayi takalim
Fark atalim her gecede
Yani her hecede Izmir verdi reçete
Rapler peçete kagidina yazili
Bedenime kazili Akilla zarar veren
Ortami geren delen Eline veren kisi yine ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder