5 Ocak 2013 Cumartesi

Ölum Bile Ayiramaz - Mahkum


Yasayamam sensiz olamamki bir an bile
alisamam sensiz geçen her bir güne
dayanamam katlanamam ne olur kal benimle
hayat verir bana birden senin bir gülüsün bile

her nefesimde artar sana olan sevgim
birtek sana muhtaçtir göze bakan gözlerim
gölgen oldum resmen senin her zaman seninleyim
senin için yasarim senin için sevgilim

ellerimiz birakmasin kalbim seninle yasasin
seni bana biraksinlar sana kimse dokunmasin
sana verdigim güle hiçbir kimse karismasin
bizim olsun bu dünya tek sevgimiz yasasin

yasiyorsam su anda sebebide sensin
seni çok seviyorum biricik prensesim
adin silinmez olsun dudaklarimdan
sende sev ben gibi gitme yanimdan

tek istedigim bitanem gözlerinden yas akmasin
her bi aldigin nefes mutlulukla baslasin
ama güzel ellerini benden baskasi tutmasin
ondan baskasi haram askim bunu anlasin

senin bir gülüsüne bakar benim bütün dünyam
kiyametler kopsa bile severim seni inan
kim ayirabilirki artik seni ve beni
ölüm bile ayiramaz çikar elbet engeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder