21 Ocak 2013 Pazartesi

Keşkelerden Uçak Yaptım - Major Es


Zor da olsa katlandigim aliskanlik hayattir
gözyaslarimi toplayip koleksiyonuma kattim
katil oldum sarpa sardi yalanlar
zirvalayan dudaklarim titremekte korkudan

ve lakin onca dostu gömdüm gözümü kirpmadim
haz pesinde kosup seytanin elinden tutmadim ben
cümlelerimin öznesinden ceset topladim
yumruklarimin en sertini duvarlarima sakladim

hayat kaç aciyla bizi imtihan etti
söyle yasanmamis kaç mutluluk ruhumuzu tavaf etti
nereye gitsem ayni çigliklari kesfettim
asik suratli yarin için ben dünümü terkettim

ben bir sagir sen bir dilsiz duygular kafiyesiz
yasamak adina bile tahammülüm kifayetsiz
birak bos kalsin odam, hayal gereksiz
yüzünü görüp mahçup olmak inan ki lezzetsiz


nakarat:

peki ya hayat
görüyor mü yalnizi
kimse bilmez yanginlarimi
susuyor kalbim yine hirsindan
beni al
kendimden uzaga
gel ve rüzgarlarina sal
beni al


paylastikça anlamlasir satirlarim nihayet
özrüm olsun bosa geçen zamana yorgun mahiyet
metanet günahsiz gözlerime kefalet
umutsuzca istirhama çare degil sefalet

yangin ortasinda avazlarin sedasiydi ask
alevlerden bikanlarin yagmuruydu hosçakal
unutmak, delice özlüyorken unutmak
sehrine gün dogarken gözyasini kurutmak

rengi kaçmis bulutlarin portresi gri skala
keskelerden uçak yaptim ve uçurdum yillara
utanirken gözyasimdan imkansiz tutunmam
düsen takvim yapraklarinin kalkaniydi zaman

ayriligin soguk teninde tüm tutkular kirik dökük
elinde silah karsimda sen ve namluda biraz hüzün
sustum çünkü konusursam patlar hüzün
sustum sayet konusursam düser yüzün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder