2 Ocak 2013 Çarşamba

Hayata Küstüm - Cash Flow


Yasamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
Cash Flow dogdu
Bu gece ölümüne hissettim
Kiskanc gözleri mahvettim
Cigerime cektim
Köseme cekildim koç
Kefenin cebi bile bos
Güldüm cok hos ya
Aydinliklara kossana evlat
Bize bak yanlis yapani hep yak
Kömür olsun geri giden ömür olsun
Gözler dolsun, sözler acilara konsun
Anam avradim olsun
Alirim girtlagini,sabir et allahini
Inkâr etme,sükret yasamak cok net
Cünkü reddettin,kendini kestin
Poyraz ile karanliklarin üzerine estin
Zivanayi test ettim.
Vurdum cigaralik ölüyorum Allahim yaralandik
Bir baktik yalniz kaldik iki yarali, kaderim orali
Dert cile cekmek sokakta sürtene ekmek yok
Devriye gezen memurlar sok oluyor
Rap doluyor kalbimin odalarina
Zorlama beni Emiri
Cash Flow u beynine kaz
Izmir kis,yaz farketmez
Yeraltinda kimseyi affetmez
Coluk cocuk katletmez
Savasimiz asla bitmez
Kendini bilmez isyankâr neye fayda?
Son pismanlikdüsmanlik besliyoruz biz
Kalmadi dostum ne de aklimda bir iz..

Her sey üstüste gelmedi mi?
Paralar dertleri vermedi mi?
Derbeder ölmedi mi?
Cevap verin o senin vatandasin,askerin
Rastgele maskenin arkasina saklandin
Belki aklandin
Cünkü haplandin
Ölüyorsun kanin akiyor koç
Sen de görüyorsun

Gülmek bu kadar zor olmamali
Isyan var ama Allaha degil
Baktim,baktim pencereden
Dalmis gitmis ruhum gökyüzüne
Bunalimin esiri oldum ciktim
Agladim her gece tek basima
Yaralarima merhem olacak birini bulamadim ariyorum hâlâ
Ölümü düsündüm her gece bedenim yatsin artik cansiz ve
Birini düsündüm beni tutsun ceksin bu adam hep sanssiz
Biliyorum beni düsünen birileri var ebedi sabrim abartisiz
Yasiyorum her günümü dupdurusu gibi cok ciddi yalansiz
Anlam veremedim,veremiyorum insanlar yapiyor hep rol
Benim gibi iyiler sayiyor yerinde kötüler aliyor hep yol
Iyi niyetime hep kendimi verdim degisemez artik cok zor
Durumuna baktim kendine dikkat dostlari tanimak cok zor
Yalancinin mumu yandi söndü kullar göremedi hep kördü
Yasama sevincimi kaybettim ve tutkum kalmadi söndü
Cevreme kendime baktim inanamadim müskül hayrete düstüm
Kaldim yine tek basima bombos dünya ahiret hayata küstüm


Her sey üstüste gelmedi mi?
Paralar dertleri vermedi mi?
Derbeder ölmedi mi?
Cevap verin o senin vatandasin,askerin
Rastgele maskenin arkasina saklandin
Belki aklandin
Cünkü haplandin
Ölüyorsun kanin akiyor koç
Sen de görüyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder