4 Ocak 2013 Cuma

Hayal Meyal Gelir Dostun Cefası - Emel Taşçıoğlu


Hayal meyal gelir dostun cefasi
Hayal meyal gelir dostun cefasi
Budur asiklarin mekanin hasi
Budur asiklarin mekanin hasi, mekanin hasi
Asigin masuga cevri cefasi
Asigin masuga cevri cefasi
Yeter cevreyleme öldür efendim
Yeter cevreyleme yar yar öldür efendim, öldür efendim

Dert ile geçirdik surda bes günü
Dert ile geçirdik surda bes günü
Senin sanin kaldirmaktir düskünü
Senin sanin kaldirmaktir düskünü canim düskünü
Ben bir divane kul ölüm saskini
Ben bir divane kul ölüm saskini
Göster didarini güldür efendim
Göster didarini yar yar güldür efendim, güldür efendim

Pir Mehmet'im batin ilmin bilenler
Pir Mehmet'im batin ilmin bilenler
Mecnun olur dost cemalin görenler
Mecnun olur dost cemalin görenler canim görenler
Kusur mu gözetir sultan olanlar
Kusur mu gözetir sultan olanlar
Bazen kusur isler kuldur efendim
Bazen kusur isler yar yar kuldur efendim, kuldur efendim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder