11 Ocak 2013 Cuma

Elalem Oldun - Major Gökberk


Kalbin karanligi zorlu yollarinda
15'inde sersefil bir gençin kollarinda
göz yaslarim akardi dert ortagim benim
okul siramda duran o parçalanmis defterim

kollarimin üstüne kafami her koyusumda
bir hayal canlanir  bugulu camlarimda
ismini yazardim kalirdin acincaya günes
çok sevdigine bakma gider birgün kardes

Kalbin karanliginda bugulu camlarima
yazdim ismini kayboldu
her üfledigimde içime sanci doldu
gidemem hiç bi yere senden uzaksa
ellerim duramam hiç bi yerde
Çizdim adini kalbimden
yarin oldu elalem oldun x2

ellerimde bira ve dumanla geçer günlerim
hiç birsey care degil ölüm bile engel
göz bebekleri baygin varlik içinde yokluk
dargin simdi dolu kadehler kalp ise maglup

ben her gece boktan sebeblerden uyumuyordum
seçenek sunsan gene bildigime talip olurdum
son defa son veda ayriligin parçalari
kabüllenmez hiç kimse varsa askin hatiralari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder