21 Ocak 2013 Pazartesi

Avunmam Gerek - Major Es


Giris:

gördüklerin dogru
ama hissettiklerinde var yanlislar
yaniyor kagitlarim
üstüme geliyor dört duvar

hadi bak
seyret olanlari
tüm bunlara nasil dayansam
aynalarim çatlak
avunmam gerek

Verse:

ve maalesef elvedayla son bulur bu hikaye
geriye kalan kenarlarindan çatlamis bi çerçeve
buz keser bu ellerim yoklugunla dertlesip
kilitledim dudaklarimi en son hosçakal deyip

dokundukça tenime rüzgar serinletir hisleri
yaralarimdan utanirim ve nedensizce gizlerim
ne yaptigimi bilmiyorum ki su halimi tarif et
böyle geçer zamanimiz gider kahretsin

mutlu sonlar beklemek de tam aptallik hayatta
bu ask gözümü kör ederken geç varirdim farkina
öyle ya tuzaklarina alismaliyim zamanla
karaladikça dolar gözüm artik odam dar bana

inanmakla yetindigin kimse inanmaz sana
istemiyosan konusmami bi tek kalem ver bana
sildigim tüm satirlari toplasan bu kagida
günlerin hüzün olur ve kapilirsin yagmura

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder