11 Ocak 2013 Cuma

30- Mavi


Biraktigin siseden elimi kestim
Sarap gibi kanim sanadir
Alismisim soldan saga geçemedim
Yatagimda yanim sanadir

Vapurda Galata'yi seyre dalmam sanadir
Rüzgara karsi daglara karsi durusum sanadir
Vapurda Galata'yi seyre dalmam sanadir
Rüzgara karsi daglara karsi durusum sanadir
Su buruklugum durgunlugum mutsuzlugum sanadir
Biliyorum artik alisigim
Biliyorum acidan ölünmüyor
Yine de bir ders çikarmam lazim
Otuzuna kolay gelinmiyor

Biraktigin siseden elimi kestim
Sarap gibi kanim sanadir
Alismisim soldan saga geçemedim
Masamizda yerim sanadir
Bu aksam batan ayi seyre dalmam sanadir
Düsmana karsi dostlara karsi durusum sanadir
Bu aksam batan ayi seyre dalmam sanadir
Düsmana karsi dostlara karsi sususum sanadir
Su buruklugum durgunlugum mutsuzlugum sanadir
Biliyorum artik alisigim
Biliyorum acidan ölünmüyor
Yine de bir ders çikarmam lazim
Otuzuna kolay gelinmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder